2009. november 5., csütörtök

Prága trip V.

Csütörtök...

Bandi meg én én jó korán felkeltünk, hogy kiérjünk a 07:03-kor esedékes napfelkeltét lefotózni a szigetről. Nem volt túl szép idő, csak pár képet csináltam,...azt sem a napfelkeltéről.
A délelőtti közös program a vár megtekintése volt. De mivel azt mi már keresztbe kasba bejártuk hétfőn, így mondtuk Emilnek hogy inkább saját úton haladnánk.
Kristina, András meg én ismét elindultunk fotózni, de "szokás szerint" hullafáradt voltam. Voltunk a Slaviában kávézni, voltunk a főtéren fotózni. Bandi felállította a műszaki gépet. A túristáknak csak ez kellett... rögtön elkezdték fotózni, ahogy Bandi fotózik. Valaki csak lesből, messziről, valaki pofátlanul közelről. Volt aki meg is kérte Bandit hogy kicsit álljon arrébb, mert nem látszik tőle a tőle a gép. vicces volt... De nem csak itt. Szinte az egész héten megfordultak utánunk az emberek ha a Sinár elő volt véve, vagy ha a Voightländerrel fotóztam. Elmentünk még a FAMU-ba ahol csak 21 volt a sör. Délutánra volt még egy projektünk.
A feladat a következő volt: Tölts el egy órát egy zárt helyen, (pár négyzetméteren) és fényképezz el egy tekercs filmet. Erre már kedden találtam kiskaput... Szálljunk villamosra!
Így is tettünk. Vettünk 75percre szóló jegyet, és Bandival felszálltunk a 22-es vilire. Egy gép, egy objektív, egy rekeszállás...hajrá! Bandi a bal oldalra, én a jobb oldalra ültem, és ha érdekeset láttunk, lenyomtuk a gombot.... sokszor még a keresőbe sem néztem bele :) Az utasok nem értették hogy mit művelünk, de az biztos hogy ez egy vicces módja egy tekercs film rövid időn belül történő elpusztításának.
Estére közös vacsora volt a program,...de előtte még találkoztunk Kristinával, és beültünk egy "Nemo" nevű helyre, aminek a bejárati része tényleg úgy nézett ki mint egy tengeralattjáró,...de aztán hátrébb egy szzokásos kocsma képét mutatta. "Szokásos"...már amennyiben megszokott hogy egy orosz fickó ismeretlen orosz slágereket énekel csupán három vendégnek :D
Egy elég jó pizzériában volt a vacsora, a keretbe 1 nagy pizza, 2 sör, és egy fagyi is belefért.
Evés után jóllakottan elindultunk keresni valami élőzenés helyet, de sajnos mire odaértünk már zárva volt................... szóval vissza a szállodába és alvás.
Pénteken reggeli után bepakoltunk a buszba, és megkezdtük a végtelennek tűnő visszautat Dániába. Németországban ebédeltünk egyet, délután felvettük a berlini csoportot, és éjfélre már Vraa-ban is voltunk. hurrá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése