2009. október 26., hétfő

Prága trip IV.

SZERDA..
Szerdán reggeli után az egész csoport nekiindult a városnak. Egy kiállításra tartottunk, egy galéria-kávézóba //Leica Galery// ahol Robert Vano képeit néztük meg. Mindenki rendelhetett egy kávét/teát amit Emil állt a suli pénzéből :) Én ilyen finom cappuccino-t még nem ittam! Volt még ott rengeteg fotós könyv amit át lehetett lapozni. A kiállított képek sem lettek volna rosszak, de nem tudtam/nem tudtunk eltekinteni attól, hogy a képek 2/3-a férfi akt volt....
...fotós boltok, csodagépek csodaáron, nyálcsorgatás...
Ezután a prágai fotós főiskola felé vettük az irányt, [FAMU] ahol elmondták hogy kik, és milyen feltételekkel és mennyi pénzért és mennyi ideig tanulhatnak ott. Megmutatták a sötétkamrákat, meg a stúdiókat, ... megállapítottuk hogy a vraai sötétszoba és stúdió sokkal használhatóbb. Átmentünk még egy másik épületbe is a folyó túloldalára, de igazából ott sem láttunk sokkal többet. Volt ott egy kiállítás is a tavalyi vizsgamunkákból. Nem tudtuk eldönteni hogy a "semmi", "nulla" vagy a "szimplán sz#r" jelző illik jobban az ott látottakra.
Éhség és kimerültség. Az ájulás kerülgetett. Egy rántottsajtos hamburger valamelyest segített rajtam, Bubu, Bandi meg én aztán kerestünk egy hangulatos kocsmát.
"BEST BEER IN THE WORLD, ONLY 27kr"...bementünk. Nekem meg reggel óra kapart a torkom, úgyhogy teát rendeltem. A szomszéd asztalnál három japán túristalány üldögélt. Előbb három korsó sör került az asztalra, majd három kompakt fényképezőgép. Lefotózták a korsókat, lefotózták amint koccintanak, lefotózták amint épp fotóznak...mindezt vakuval, és mindhárman egyszerre végezték.
Késő délután vissza a hotelba, zuhany, hajmosás, tévézés, netezés, punnyadás. Azért biztos ami biztos Bandi még leugrott három sörért az éjjelnappaliba,...utána alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése